Cum fac bani cu PTC? Ce PTC sa aleg?

Cititi cu atenti tot articolul pana la ultima linie, pentru a intelege exact cum sta treaba cu banii pe internet.
Va voi prezenta cea mai simpla metoda de a face bani online, fara sa investiti nici un leu: The PTC method (metoda PTC).

Ce inseamna PTC? 
PTC vine de la "Paid to Click", care s-ar traduce in limba romana "platit sa faci click".

Ce sunt PTC-urile?
Un PTC este un site care te plateste daca faci click pe reclame sau pe anumite pagini.

Cum functioneaza? Cum faci bani cu PTC?
Cei care detin un astfel de site de tip PTC sunt platiti pentru ca trimit vizitatori spre anumite site-uri. La randul lor cei care detin site-ul de PTC trimit o parte din banii primiti celor care fac click-uri, adica vizitatorilor. Vizitatorii sunt practic cei care se inscriu pe site ca sa faca bani. Cu cat faci mai multe click-uri cu atat primesti mai multi bani. 

Cat timp pierzi zilnic cu un astfel de site de tip PTC?
Ca sa fii membru la un astfel de site si sa faci click pe reclamele disponibile de obicei nu iti ia mai mult de 5 minute pe zi.

Cati bani poti sa faci cu PTC?
Vei primi undeva intre 0,001$ si 0,02$ pe click. Banii se aduna in timp, uneori in foarte mult timp, pentru ca nu poti sa faci cate click-uri vrei tu si cand vrei. In functie de tipul de membru inscris, si de PTC, vei avea disponibil un numar de link-uri (reclame) undeva intre 0 si 100 pe zi.
Pentru a face mai multi bani va trebui sa recomanzi alti membri, astfel poti sa castigi si din click-urile pe care le fac ei. Astfel se intelege ca trebuie sa ai o retea cat mai mare de refferali (membri inscrisi recomandati de tine), pentru a face cat mai multi bani.
Poti face multi bani si fara sa recomanzi pe altii. Depinde ce site PTC alegi. Vei vedea mai jos ce site plateste cel mai bine.

Ce site de PTC sa aleg?
Sunt foarte multe site-uri de PTC. Majoritatea nu platesc, sunt doar niste instrumente generatoare de trafic, care se bazeaza pe naivitatea celor care se inscriu pe site si  fac click-uri.
Ideal ar fi sa vedem foarte multe dovezi de plata, de la alti utilizatori. Astfel exista cele mai mari sanse ca acel site de PTC sa ne si plateasca.

Cum suntem platiti? Cum ajung banii la noi?
In cele din urma primiti banii pe card. Ca sa-i primiti este necesar sa aveti un card la o banca, si un cont de PayPal (contul la PayPal este gratuit).  In afara de PayPal  mai sunt folosite si alte servicii asemanatoare cum ar fi Payza. Va recomand sa nu va faceti degeaba cont de PayPal pana nu strangeti banii in contul de PTC.

Care sunt cele mai bune PTC-uri care platesc?
Eu recomand cu incredere Clixsense. Cu Clixsense nu faci bani multi imediat, este nevoie de timp. Eu personal am facut in jur de 180$ intr-un an fara sa ma preocup prea tare de asta. O sa spuneti ca e putin? Aveti dreptate, nu e cine stie ce, dar mie banii astia mi-au fost folositori. Ii puteti folosi pentru distractii, sau sa va cumparati un domeniu pe internet, sau sa va tipariti carti de vizita, sau puteti face orice altceva vreti voi cu ei. Se merita sa va inscrieti, pentru ca, mai ales in vremurile astea de criza, fiecare ban e important! Faceti click aici pentru inscriere! www.clixsense.com

Ce fac dupa ce m-am inscris?
Dupa ce ati completat datele in formularul de inscriere si ati apasat "Signup Now" o sa primiti un email care contine un link pentru confirmare. Trebuie sa confirmati inscrierea.
Acum ca sunteti inscris(a) va logati pe Clixsense si apasati pe butonul "View Ads" situal in meniul orizontal din partea de sus a paginii.
O sa va apara niste dreptunghiuri  albe cu chenar gri ca in imaginea nr. 1 de mai jos. Acelea sunt reclamele, adrese catre site-urile pe care trebuie sa le vizionati ca sa primiti bani.
Faceti click mai intai pe prima reclama si se va deschide o noua fereastra. In partea de sus a ferestrei apar patru poze cu caini si una cu o pisica (exact ca in imaginea nr. 2 de mai jos). Faceti click pe poza cu pisica si asteptati pana se scurge timpul (va aparea  un timer pe ecran). Dupa ce se scurg secundele (de obicei 3 secunde),  apare textul "Your click has been validated". Cand apare acest text puteti sa inchideti fereastra si sa faceti click pe urmatoarea reclama, pana se termina de urmarit toate reclamele. Observati ca dupa ce faceti click pe o reclama vi se vor pune centi in cont automat.
Se recomanda sa dati bookmark la pagina ca sa nu uitati adresa, si sa o accesati zilnic.
Cu cat faceti mai multe click-uri, cu atat aveti mai multi bani in contul Clixsense.

Ce mai este diferit la Clixsense?  
  - exista task-uri (task-urile sunt diferite mini joburi pentru care esti platit. De exemplu eu am facut intr-una din zilele trecute 6 dolari din task-uri. Trebuia sa ma uit la niste site-uri si sa le includ in niste categorii; sunt chestii simple, veti vedea ca va pricepeti)
  - Clixgrid (este un joc simplu unde puteti castiga zilnic pana la 10$ cu doar un click)

Daca nu te-ai inscris, click pe banner-ul de mai jos pentru inscriere. Nu ai ce pierde, macar testeaza si o sa te convingi. Dureaza 5 minute sa testezi. Este alegerea ta, acum depinde doar de tine daca vei face bani online sau nu! Click pe banner-ul de mai jos sau aici.



14 comentarii:

  1. Si eu sunt membra Clixsense, nu sunt inscrisa de mult. La inceput mi-era greu sa cred si sa inteleg cum merge sistemul. Daca inca nu v-ati convins, doar inscrieti-va pe adresa de e-mail la care va veti face ulterior cont de Paypal cand veti avea banii in cont la Clixsense. Dupa asta faceti clic-uri pe ada-uri si veti vedea cum se pun centi in cont, si cum merge treaba. Eu cu Clixsense am scos primii mei 25 de dolari munciti pe net si eram foarte incantata pentru ca i-am facut doar din click-uri. Acum astept sa fac o suma mai mare. Nu sunt multi bani dar nu va incurca in buzunar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scz de limbaj dar cum naiba ai fcut 25$ sau mai bn zis in cat timp 10 ani?
      si sa fim seriosi plateste cam 0.02 pe zi
      asta insemanand 2$ la 100zile
      si amai anume 6$ pe An dar nu 25$

      Ștergere
    2. Mai anonimule eu am facut si 2 dolari intr-o ora din task-uri. Azi de exemplu am facut 6 task-uri de 17 centi fiecare adica 6 * 17 = 1 dolar si 2 centi doar in juma de ora... tinand cont ca mai am si cateva zeci de referali, gandeste-te ca am facut si 4$ pe zi... si sunt la inceput. nu incerca sa dai informatii aiurea daca nu stii.. Clixsense e ceva diferit pt ca celelalte PTC-uri nu au task-uri... si castigurile merg progresiv... odata ce aduci un numar constant de referali, numarul acela creste, nu scade.. asa ca si castigul zilnic creste simtitor de mult de la o luna la alta..

      Ștergere
    3. si sincer sa fiu o sa fie e mai scumpa factura la lumina decat ai sa castigi

      Ștergere
    4. Mai anonimule, eu imi tin calculatorul ca server si e aprins non stop. abia daca il inchid o ora pe luna. si am si toate utilitatile in casa gen masina de spalat, fier de calcat, tv, sistema home cinema, becuri, etc ... si cu toate astea platesc 120 Ron pe doua luni, la Eon. Adica cat crezi tu ca consuma curent un om daca face niste click-uri? el oricum sta pe facebook, sau joaca nu stiu ce jocuri... si calculatorul tot ii consuma curent...

      Asa is scepticii astia... Daca nu faceti bani intr-o zi incat ca a doua zi sa ii intoarceti cu furca, renuntati la acea idee de facut bani... ca sa faci bani trebuie rabdare si vointa

      Ștergere
    5. ioana te rog adauga id asta de mess costacheionut74 sa ma lamuresti si pe mine.am facut si eu cont pe clixsense si nu prea ma descurc.Multumesc!!!

      Ștergere
    6. esti dispusa sa ajuti o mamaie sa castige cativa banuti? Te rog frumos contacteaza-ma la adresa de mess a_ionelia. Multumesc.(scuze ca nu am stiut cum sa imi trec numele si apar ca anonim)

      Ștergere
    7. asta a fost tare! :)))))))))

      Ștergere
  2. E adevărat ce a spus ioana1991 referitor la taskuri. Pentru mine, Clixsense e cel mai bun PTC. Aici am observat că se găsesc cele mai multe taskuri. Eu am făcut în aproape o lună cam 40$ doar din taskuri (am cam 450 taskuri rezolvate în total). Și eu am primit până la 17 cenți pe task. Am avut 2 zile în care am făcut și 7$ pe zi din așa ceva (pentru câteva ore de muncă). Deci se poate câștiga bine, asta depinde de numărul de taskuri disponibile și de timpul pe care îl alocă fiecare. Eu am făcut banii aceștia fără să fiu deloc as în limba engleză. Ba chiar am rezolvat și multe taskuri ce presupuneau de exemplu căutarea (și corectarea) unor adrese din italia, găsirea unor numere de telefon din italia/spania (se găsesc ușor informațiile astea în secțiunea contact de obicei)etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super, esti printre putinii care chiar au inteles cum se rezolva task-urile. Daca te gandesti sa iti dezvolti o echipa si sa recomanzi si altora sa se inscrie pe link-ul tau si sa faca task-uri, o sa vezi ce usor ajungi sa faci cativa dolari pe zi. Te sfatuiesc sa faci un mic video in care sa explici cum se fac task-urile si cum vin banii, apoi il publici pe youtube cu link-ul tau de referal in descriere. Daca reusesti sa ai astfel referali treaba se schimba. Eu nu am ajuns inca sa castig mai mult de 10$ intr-o zi, dar cunosc personal cativa romani care castiga mult mai bine.

      Cred ca orice om inteligent care vrea si se implica, poate face bani cu Clixsense.
      In cateva luni de promovare a link-ului de referal in locurile potrivite poti ajunge sa castigi multi bani din referalii tai.

      Inscrieti-va si incercati http://www.clixsense.com/?4868840

      Ștergere
  3. nu merge nimica...completez...dau pe acele link-uri si nu-mi creste nici un ban

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merge, tu trebuie sa faci click pe pisica dupa ce faci click pe link-uri apoi sa astepti sa treaca secundele din timer

      Ștergere
  4. daca nu ai referali sub tine sau nu faci macar taskuri, o sa faci foarte putini bani din asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

free backlinks